Sunday 3 December 2017

Strategie handlu emisjami


Wczoraj rozmawiałem z korespondentem, a wspomniała, że ​​kiedyś wychodziła poza granice hutnictwa górniczego poza granicami handlu i kupiła zamówienia dla Trita o wiele tańsze niż obecne ceny (tj. 1000 000 trit 4.0 ISK ea, podczas gdy Jita wynosi około 5,07). Powiedziała, że ​​zarobiła ogromny zysk, ponieważ górnicy albo nie wiedzieli, gdzie zabrać swoje minerały, czy nie mogą ich przetransportować. Moje pytanie brzmi: Czy mogę powiedzieć gdzie te systemy mogą być patrząc na starmap i związane z nim statystyki Czy powinienem używać zewnętrznej strony internetowej, mam górnika, ale normalnie poszłam za moim korpusem do mojego, więc nie jestem pewien, gdzie te systemy czy powinnam poszukać. zapytał Jul 2 13 o godz. 16: 48Trade 102: Informacje o klasie handlowania stołem Jest to sylabus dla klasy dostarczonej przez EVE University. Ta sekcja zawiera informacje o tej klasie i jej zawartości. Informacje ogólne zawierają materiały służące do utworzenia odpowiedniej listy klas na forum uniwersyteckim EVE. Dodatkowe materiały i wskazówki dotyczące nauczania są wymienione w Notatkach dla Nauczyciela. Informacje ogólne Przykładowy tekst do wykorzystania w reklamie klasy: Ilustracja do opisu klasy na forum uniwersytetu Ewy: wiki. eveuniversity. orgFile: Trade102.jpg Definicja stacji handlowych Teoria handlu stacjami Teoria handlu stacjami Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja: duże centra handlowe Handel zdalny Ciecz a także płynne aktywa i handel na giełdach Podstawowe pojęcia dotyczące handlu stacjami: podsumowanie Unis doskonały wpis w portalu Howtoidentifyitemstotrade, myślenie o konkurencji, obrotach i krótko - i długoterminowym myśleniu Opcjonalne praktyczne notatki dla kanału rozmów dla nauczycieli. E-UNI, otrzymywać pytania i zamieszczać odnośne linki Zaprojektowane w praktyce PTS. Pomyśl o artykułach, które chcesz wprowadzić na rynek praktycznym, np. kilka Erebuses Przejdź przez przewodnik i linki gotowe, aby przeciągnąć do czatu Wyraź jasne, że jest to przewodnik początkowy, a handel jest bardzo określony przez osobistego preferencji. Nic nie stoi w kamieniu. Przydatne linki znajdują się na końcu tego dokumentu. Zdecydowanie rozważyć połączenie tej klasy z produktem TRADE101. TRADE101 jest potrzebny do zrozumienia TRADE102, a TRADE102 jest bardziej atrakcyjny niż TRADE101. Klasa Zawartość Wprowadzenie Witamy w TRADE102 - Handel stacjonarnym Kurs ten zakłada zrozumienie interfejsu EVE dla handlu: okna rynku, portfela, sposobu składania zamówień kupna i sprzedaży, sposobu anulowania zamówień i sposobu wyszukiwania przedmiotów w rynku poprzez przeglądanie lub przeszukiwanie. W tej klasie wykorzystamy przykłady z okna rynków Metropolis. W ciągu najbliższych 60 minut dobrze zdefiniuj stację, porozmawiaj trochę o tym, jak zastanowić się nad obrotem stacjami, a następnie dobrze porozmawiać o tym, jak przejść do obrotu stacjami: węzły handlowe, zdalny handel, ISK na rękę i escrow, jak ocenić, czy dana pozycja jest dobra dla celów handlowych, a także porady i wskazówki dotyczące obrotu stacjami. Potem będzie kolejne 30 minut na opcjonalne ćwiczenia praktyczne dla każdego zainteresowanego. (Instruktor powinien następnie przedstawić się - obejmując odpowiedni poziom doświadczenia i tło). Mamy kilka podstawowych zasad dla tej klasy: Proszę o ustawienie Mumble na Push to Talk, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Możesz w dowolnym momencie wpisać pytania w kanale czatu Class. E-UNI w trakcie, gdy będziemy kontynuować - postaram się odpowiedzieć na Twoje pytania, kiedy przyjdą na zajęcia. Powinieneś być dokowany bezpiecznie na stacji Wszyscy gotowi są dobrze, a potem - zacznijmy. Stacjonowanie w handlu Zdecydowanie kupuj niskie, sprzedaj wysokie na tej samej stacji Ryzyko Nie musisz wsiadać na statek Typos może spowodować utratę miliony ISK (np. Z opłat za pośrednictwo, złe zakupy) Plusy i minusy Handel stacjonarny jest kochany i nienawidzony w Ewie , co czyni go tym bardziej interesujące. Niektórzy ludzie dokonują zamówień kupna i sprzedaży na każdy zakup osobisty, a inni z przyjemnością otrzymają mniej ISK za swoje przedmioty, aby uniknąć zamówień. Handel stacjami może odbywać się w czasie wojny, ponieważ pozostajesz w stacji Możliwe jest, że ISK jest nieaktywny, większość handlowców stacji sprawdza swoje przedmioty raz lub dwa razy dziennie Stosunek ryzyka do ryzyka zależy od Ciebie Jest to ładny wtórny producent pieniądza jest ładnie połączony z przeciągnięciem, aby zrobić traderhauler alt Z umiejętności, można to zrobić zdalnie (do dowolnego miejsca w bieżącym regionie) Jest powszechnie postrzegane jako największe potencjalne źródło dochodów w grze Trading Station może być bardzo frustrujące To wymaga czasu i cierpliwości wymaga wstępnych badań wymaga matematyki (ewww) i może wymagać arkuszy kalkulacyjnych Rynek może doprowadzić do uzyskania strat Elementy mogą przemieszczać się nudno czasami i mogą przynosić zysk po tygodniach Jest ograniczony przez wielkość i konkurencję Teoria handlu stacjami Ponadto aby kupić lowsell wysoko, a także pomyśleć o velocityvolume: jak często przedmioty są kupowane wzmacniacz konkurencji sprzedawane: im bardziej konkurencyjnych zamówień, tym częściej trzeba aktualizować zamówienia między region pri ce wahania: jeden region rynku może wyglądać naprawdę dobrze, ale być na uboczu Inwestycje krótkoterminowe a długoterminowe: ISKday vs ISKmonth Sprzedajesz czas na Wallclock dla ISK: kupno niskie (więc ktoś inny dostaje ISK teraz) i sprzedaży wysokiej później. Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja węzłów handlowych: zobacz także eve-marketdatastation. phpstepRank Jita (The Forge): kilka razy większa ilość następnego najwyższego centrum Amarr (domena) Dodixie (Sinq Laison) Rens (Heimatar) Hek (Metropolis) handel. Poziom 1: system Poziom 2: 5 skoków z aktualnej pozycji Poziom 3: 10 skoków z bieżącej lokalizacji Poziom 4: 20 skoków od bieżącej lokalizacja Poziom 5: cały region Korzystanie z okna aktywów Jak składać zamówienia na inne stacje Pieniądze płynne i niepłynne Ogólną radą jest, że potrzebujesz 10 milionów pieniędzy z nasion ISK, aby rozpocząć od obsługi stacjonarnej Trading Station wymaga kapitału tj. ISK Ile rzeczy, a ile ISK, czy masz: ISK i rzeczy, które można przekształcić w okno ISK Assets: rzeczy, które siedzą gdzieś ISK, które pojawiają się po otwarciu portfela ALSO rzeczy sprzedawane ALSO ISK w swoim koncie escrow, aby pokryć Twoje zlecenia kupna Programy takie jak jEVEAssets pozwala zobaczyć wszystkie swoje aktywa, w hangarze, w pracach produkcyjnych, w zleceniach sprzedaży itd. Handel depozytariuszowy zmniejsza wymagany depozyty zabezpieczające Margin Trading obniża ISK na koncie depozytowym Rachunek depozytowy oszustwa Jeśli widzisz zlecenie z wysoką ceną i minimalną kwotą, to jest oszustwo Wymagana kwota eskorta wygląda następująco: (zaokrąglone numery) Na poziomie 5 oznacza to, że 10.000.000 zamówienia kupna potrzebuje tylko 2.373.046 ISK do złożenia zamówienia. Podstawowe pojęcia w handlu stacjami Początkowo inteligentne rozwiązanie wyjaśniające konfigurację okna dla obrotu stacjami - dzięki temu każdy widzi to, co widzisz Korzystanie z szybkiego paska Zapisywanie dobrych elementów Usuwanie złych elementów Pozwala na pierwsze rozmowy na temat samego wykresu, z którego wszystkie są oparte ceny po lewej stronie grafiki, zawiera: Zielona linia jest średnią 20 dni - oznacza średnią cenę powyżej 20 dni Czerwona linia jest średnią dnia 5 dni, zasadniczo taka sama, ale z 5 dniami, aby zobaczyć rynek waha się więcej żółte kropki są średnią dzienną żółtawe słupki to cena minmax wypełniona obszarem czerwono-niebieskim jest kanałem doniczkowym spód nie jest częścią linii, powinien być interpretowany odmiennie. Jest to dzienny wolumen, a kwoty po prawej stronie wykresu. Ponadto istnieje kilka funkcji należących do wykresu: można włączyć lub wyłączyć niektóre rzeczy, klikając prawym przyciskiem myszy wykres Można ustawić przedział czasu wykresu od 1 roku do 5 dni w różnych przedziałach czasowych. Zaleca się 3 miesiące. Oczywiście są to szczegółowe i skomplikowane informacje. Aby skutecznie wykorzystać tę wiedzę, poznać metodę Bullworth Burger. Tabela jest mniej wydajnym sposobem identyfikacji elementów, a następnie wykresu, ale może być przydatna w przypadku, gdy wykres jest trudny do odczytania lub potrzebna jest określona liczba. (Ja osobiście używam go do identyfikacji dziennych ilości dokładniej dla mojego arkusza kalkulacyjnego) Razem dzienne zamówienia Ilość przedmiotów sprzedanych Najwyższa dzienna sprzedaż Najniższe dzienne kupno Średni dzienny buybuy Można sortować według dowolnej kolumny. Przykładowe elementy Przejrzyj kilka przykładowych elementów, które są dobrą sprzedażą lub mniej dobrą sprzedażą, i porozmawiaj o tym, jak stwierdzisz, że są dobre, czy nie. Wiele osób korzysta z arkuszy kalkulacyjnych Trading Station zawsze wymaga matematyki, aby wiedzieć, co robisz. Dokumenty Google to ogromna pomoc w tym. Ponieważ nie mogłem umieścić go na wiki w excel lub otwartym pliku pakietu office, umieściłem go jako pdf. Formuły pokazują, jak korzystać z arkusza kalkulacyjnego, aby poznać rzeczywistą marżę zysku, codzienny potencjał zarobkowy i ogólną zmianę majątkową. Opłata brokerska i podatek trzeba zmodyfikować, jeśli masz odpowiednią umiejętność Możesz skopiować cały wiersz, a następnie musisz zmodyfikować tylko: name - buy - sell - ilość dzienna Rzeczywiste bogactwo jest trudne do śledzenia, ale najbardziej popularną formułą jest: kupuj zlecenia nierozliczone zlecenia sprzedaży niezapłacone środki pieniężne Zawsze idź na małą ilość sprzedaną dziennie, lepiej nie przecenić swojego udziału w rynku Funkcja skrócenia jest bardzo przydatna, aby zachować nadzór, to jest: TRUNC (wzór, cyfry po dot) Usługi zewnętrzne Istnieją witryny typu "out-of-game", np. eve-central i eve-marketdata. Niektóre usługi zewnętrzne pobierają dane z interfejsu EVE API, które ma wiele ograniczeń dotyczących częstotliwości pobierania danych. Inne pobierają dane z pamięci podręcznej klienta gry, ograniczając rodzaj dostępnych danych. Ponadto te zewnętrzne usługi mogą być zatrute lub wysyłane złe dane. Wskazówki i wskazówki Oto kilka wskazówek i trików, które dotyczą wszystkich, którzy zajmują się handlem na stacjach: nigdy nie ujawnij tajemnic handlowych - ludzie ukradą Ci od Ciebie Jeśli coś jest zbyt piękne, aby mogło być prawdziwe, prawdopodobnie jest. Przeanalizuj, dlaczego tak jest, być może pytaj innych, ale na początku trzymaj się z daleka. To może być oszustwo lub przynęta, aby dostać się do lowsec. Pod oknem przeglądania na rynku jest pokazany tylko przycisk - wyłączyć to polecenie Włącz każdą pozycję na szybkim pasku, a następnie usuń elementy, które nie lubisz, co ułatwia śledzenie Włącz elementy w oknie usług stacji: ESC - gt general ustawienia - gt stacja - gt sprawdza pozycje scalania i statki w panelu stacji Dywersyfikacja - nie umieszczaj wszystkich ISK w jednym elemencie, a także nie wkładaj wszystkich swoich pieniędzy w transakcje o wysokim ryzyku Bądź ostrożny podczas składania zamówień - po uruchomieniu będziesz miał niski limit. Dla każdego elementu staraj się zachować tylko 1 zlecenie kupna otwarte, a 1-2 zlecenia sprzedaży, w ten sposób nie będziesz przekraczał swojego limitu i zachowałby nadzór. Tak, oznacza to, że trzeba poczekać, aż zamówienie zostanie wypełnione. Remric miał praktyczne, które mogą być miłe do zrobienia. Na początku klasy dałby kogoś, kto pobudzałby skrypty do rozpowszechniania wśród wszystkich w klasowym kanale, który podał x-ed. Każdy student otrzyma jeden scenariusz. Ten skrypt służy również do pokazania ludziom, jak skonfigurować zamówienia kupna i sprzedaży. Po zajęciach opowiadał wszystkim, aby wystawili zamówienia na sprzedaż scenariuszy, mówiąc im, że kupi jeden scenariusz między 1 a 2 godzinami po zajęciach. Student, który sprzedał mu scenariusz, wygrałby i otrzymał 10 milionów ISK. Prowadzi to do bardzo interesujących zachowań, ponieważ ludzie otrzymują skrypty z Hek i układają je, uzyskując zyski od innych osób, starając się wykupić cały rynek, podczas gdy inni prowadzili hardcore 0,01 wojen ISK. To było bardzo ilustracyjne, gdy jedna osoba wygrała, inni osiągnęli zyski, ceny znacznie się przesunęły, a ja straciłem 11 milionów ISK ze względu na nadmiar zapasów, które Im nadal sprzedaje. Wykorzystał skrypty booster z sensorem, ponieważ są tanie i mogą być sprzedawane luzem, inne rzeczy mogą oczywiście być używane. Linki i zasobyIntrodukcja Istnieje wiele nagrań dostępnych na forach klas uniwersalnych. Poniżej znajduje się kilka przykładów: Trading 101 - Lompster (Podstawy handlu, niektóre akcenty dotyczące stacji i handlu w czasie wojny) Eldiora (Podstawy handlu, nacisk na handel międzyregionalny i rozpoczęcie działalności) Dr Deus (Wprowadzenie do obrotu) Nacisk na stację handlu, handlu w Jita, maksymalizacji zysku) Sun Win (kupno i sprzedaż zleceń, tworzenie handlu, kupno niskie, sprzedaż wysoką, handel poprzez przeładunek, szczegóły systemu Market, analiza rynku itp.) Zalety handlu Easy aby zacząć: możesz zacząć handlować od razu na bohatera bez umiejętności, a ilość wymaganego treningu umiejętności w porównaniu do innych zawodów jest dość niska. Jedyne umiejętności, na które naprawdę musisz zacząć to Handel, bez którego prawdopodobnie będziesz czuć się trochę ograniczony w liczbie zamówień, które możesz mieć otwarte. Łatwe do zrobienia w czasie wojny: Mała inwestycja w umiejętności (marketing, zaopatrzenie i daytrading na poziom 2) można łatwo stacjonować handel w jednym systemie, gdy jest zadokowany w innym, lub używać alt do handlu w inny sposób. Elastyczność czasu: wiele transakcji dzieje się podczas dokowania i łatwe do pokonania AFK bez większego zagrożenia przez większość czasu. Chociaż to nie jest prawdziwe podczas holowania, dobre zaciągi mają tendencję do bycia dość krótkie i zawsze można dokręcić w połowie drogi. Interfejsy handlowe Okno handlowe Najprawdopodobniej najprostszą i najmniej używaną formą handlu, okno handlowe wymaga dokowania z kimś w tej samej stacji. Jego głównie używane do dostarczania rzeczy osobiście do przyjaciela. Okna handlowe są mniej przydatne w ogóle, ponieważ masowe handel nie jest możliwe, a oszustwa są powszechne. Umowa stanowi publiczne, formalne porozumienie dotyczące pracy lub towarów, dostępne za pośrednictwem przycisku umowy na NeoCom. Podobnie jak w handlu, handel masowy jest trudny, a oszustwa są powszechne. Jednak umowy mają kilka zalet. Mogą zawierać towary, które nie są normalnie dostępne na rynku, a znalezienie odbiorców dla Twojego handlu jest znacznie łatwiejsze niż w oknie handlowym. Alternatywnie, umowy kurierskie mogą również przynosić dodatkowy zysk w celu przewiezienia tras. Rynek To tutaj odbywa się najwięcej handlu w Ewie. Rynek jest w zasadzie zautomatyzowaną listą kontraktów na wymianę przedmiotów: kupno zleceń i zleceń sprzedaży. Ponieważ zamówienia można częściowo wypełnić i przeszukiwać, wydaje się, że jest to bardziej korzystne niż handel przez kontrakty, choć podstawowa zasada jest taka sama. Kolejną zaletą rynku jest to, że łatwo widzieć cenę i ilość rzeczy, które rzeczywiście sprzedają za pomocą karty danych rynkowych. Rynki są ograniczone do konkretnego regionu, w jakim się znajdujemy. Umiejętności handlowe można podzielić na cztery grupy: umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę zamówień aktywnego zamówienia: handel, handel detaliczny, hurtownia, tykoon. Umiejętności pozwalające na zdalne zakupy i odkupienie: marketing, nabywanie, daytrading, visibility. Umiejętności redukujące koszty handlowe: rachunkowość, relacje z brokerami, handel depozytariuszami. Umiejętności, które zwiększają maksymalną liczbę kontraktów nieuregulowanych: umowa i kontrakty korporacyjne. Umiejętności zlecenia Brak umiejętności handlowych może stworzyć 5 jednoczesnych zamówień. Handel 160 (1x. 20k160ISK) przyznaje 4 dodatkowe zamówienia na poziom. Detaliczny 160 (2x 100k160ISK) przyznaje 8 dodatkowych zamówień na poziom. Hurtownia 160 (4x 35M160ISK) przyznaje 16 dodatkowych zamówień na poziom. Tycoon 160 (6x 100M160ISK) przyznaje 32 dodatkowe zamówienia na poziom. Wszystkie te umiejętności wyszkolone na poziomie 5 mogą zarządzać maksymalnie 305 zamówieniami. Zdalne umiejętności Informacje na temat tych umiejętności mogą być mylące. Niestety, te umiejętności nie magicznie przemieszczają się wokół nich. Na przykład zakup nie zezwala na kupowanie towarów w odległym systemie i sprawi, że pojawią się w Twoim obecnym hangarze. Te umiejętności umożliwiają kupno i sprzedaż towarów, które nie znajdują się w Twoim obecnym systemie. Jeśli jesteś przedsiębiorcą stacji, na przykład, spędzasz czas gdzieś indziej na swoich towarach, zwiększa to bezpieczeństwo, ponieważ węzły handlowe przyciągają akcję PvP. Podobnie można przekazać ratunek do centrum handlowego, a następnie wrócić do misji, w której odbywają się misje, a jednocześnie zarządzają sprzedażą Twojego ratunku. Marketing 160 (3x. 3.5M160ISK) pozwala zdalnie zarządzać sprzedażą. Zakresy: poziom 0: ograniczony do aktualnego poziomu 1: gdziekolwiek w obrębie obecnego układu słonecznego poziom 2: 5 skoki poziom 3: 10 skoków poziom 4: 20 skoków poziom 5: cały region Zamówienia 160 (3x. 1.5M160ISK) zdalnie. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Daytrading 160 (1x. 12.5M160ISK) umożliwia zdalną zmianę zamówień. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Widoczność 160 (3x. 7.5M160ISK) - zwiększa maksymalny zakres zdalnych zamówień kupna, dzięki czemu sprzedający mogą wypełniać takie zamówienia z dowolnej stacji w tym zakresie zdalnego zamówienia. Każde zamówienie może mieć własny skuteczny zasięg ograniczony do tej umiejętności. Zakresy są takie same jak w przypadku umiejętności marketingowych. Skuteczność redukcji kosztów Rachunkowość 160 (3x. 5M160ISK) - obniża stawkę podatku od transakcji o 10 na poziomie od 2 do 1 na poziomie 5. Stosunki maklerskie 160 (2x 100k160ISK) obniża opłatę maklerską pobieraną na zlecenia rynkowe w stacjach NPC przez odjęcie płacąc 0,1 na poziomie od 3 do 2,5 na poziomie 5. Opłata ta może mieć również wpływ na standings między przedsiębiorcą a korporacją, która posiada stację. Handel Marginesem 160 (3x. 20M160ISK) obniża kwotę ISK, którą należy umieścić w zamówieniach na 25 na poziomie. Pozostała część zostanie pobrana z portfela liter, gdy ktoś rzeczywiście sprzedaje towary. Wartości przymusowe to: poziom 0: 100 Pełna kwota ISK zostanie usunięta z portfela, gdy zlecenie kupna zostanie ustawione na poziom 1: 75 poziom 2: 56.25 poziom 3: 42.18 stopień 4: 31.64 poziom 5: 23.73 Umowa kontraktacyjna 160 (1x 150k160ISK) zwiększa maksymalną liczbę umów o 4 na poziomie do 21 na poziomie 5. Umowa Corporation 160 (3x 150k160ISK) zwiększa liczbę równoległych kontraktów korporacyjnych, które możesz dokonać w imieniu swojej korporacji o 10 na poziomie do 60 na poziomie 5. Handel z wykorzystaniem rynku Główną metodą handlu robi to, co inni gracze nie mogą się martwić: albo są zbyt leniwi, albo koszt możliwości jest zbyt duży. Większość działań rynkowych występuje w i wokół centrów handlowych. Rzut jest czynnością transportowania towarów między stacjami w celach zarobkowych. Zasadniczo kupujesz jakieś towary na jednym dworcu, załaduj je do swojego statku holującego, przenieś je na inną stację i sprzedajesz je z zyskiem. Działa to, ponieważ większość graczy nie ma statków ani czasu, aby przenieść wszystko samych siebie. Co ciekawe, istnieje wiele towarów handlowych, które istnieją tylko do przeciągania między stacjami NPC. Znalezienie dobrych tras handlowych jest trudne (i zmienia się codziennie), więc większość graczy korzysta z zewnętrznego narzędzia, takiego jak Eve-Central czy Navbot. Są jednak zazwyczaj pewne trasy, które są ogólnie korzystne, takie jak przeciąganie materiałów z centrów misji, w których biegacze misji zrzuciły swoje loże, do centrów handlowych, gdzie jest mniej zasobów. Racial Umiejętności przemysłowe dla początkującego używania statków Uaktualnienia kadłuba do używania rozszerzonych ładunków. Handel Station Trading Station jest jak przewiezienie, ale bez holowania statku Zamiast kupować niskie, a następnie biorąc towar do miejsca, w którym można sprzedawać wysokie, kupujesz niskie i sprzedajesz wysoko bez przenoszenia towaru. Zasadniczo chcesz znaleźć przedmioty o rozsądnym wolumenie obrotu i znaczną różnicę w cenach kupna-sprzedaży w tej samej stacji. Duże źródło tych przedmiotów pochodzi z łupu NPC: gracze prowadzą misje, zbierają łupy i chcą sprzedawać je tylko za szybkie pieniądze, ponieważ nie mają czasu ani kompetencji Trade, aby ustalić zamówienia na wszystko. Innym przykładem są książki handlowe, które są podawane podczas ćwiczeń - jeśli gracze mają jeden i nie potrzebują, tylko chcą je zrzucić na ISK. Z drugiej strony, gracze szukający jednego z nich będą płacić całkiem sporo, ponieważ nie mogą dostać go gdziekolwiek indziej. Prosta zasada jest kupna niskiej sprzedaży wysokiej Aby zapewnić skuteczność obsługi stacjonarnej, upewnij się, że różnica między ceną zamówienia a ceną zakupu minus opodatkowaniem pozostawia opłacenie Ustawianie zleceń kupna i sprzedaży na wiele elementów minimalizuje ryzyko rynkowe cena narasta każdego konkretnego przedmiotu. Jeśli możesz umieścić 20 tysięcy pikseli na przedmiotach i zarządzać ich 100 rocznie to da Ci to 2 000 000. Zrób to z 50 różnych produktów i wynosi 100.000.000 ISK dziennie Zacznij od małego i ponownego zainwestowania, a wkrótce zobaczysz, że Twój całkowity wzrost rośnie bardzo szybko. Kiedy zaczniesz pracować w miliardach, możesz handlować przedmiotami o wyższej cenie, które mogą zwiększyć swoje marże, a także wyceniać niektóre z nich. Twoje marginesy będą cienkie, a będziesz musiał zaoszczędzić pieniądze wszędzie. Oznacza to, że pośrednictwo brokerów i rachunkowości prowadzą do 5. Na początku kariery handlowej te ułamkowe procenty mają minimalny wpływ, tzn. Jeśli są przeszkoleni na poziomie 5, musisz wynieść 667 milionów ISK towarów, aby zarobić 5 milionów ISK, które spędziłeś na Podręcznik rachunkowości. Przy budowie wolumenu obrotu te redukcje są jednak znaczące. Bez udziału w matematyce, szkolenie Relacje z brokerami i księgowość do 5 zwiększy Twoje zyski przez 11. Inne umiejętności, które chcesz poznać to: Handel. Sprzedaż. Hurtownia i Tycoon. Te umiejętności zwiększają liczbę otwartych zamówień na rynku. Dostarczanie. Marketing. Daytrading i Widoczność. Te umiejętności pozwalają na kupno, sprzedaż i modyfikację zamówień w stacjach innych niż obecny. Handel Marginesem. Ta umiejętność pozwala zmniejszyć ilość escrow wymaganą przy składaniu zamówienia, skutecznie pozwalając na złożenie zamówień na więcej pieniędzy niż masz. (Ale nadal potrzebujesz ISK, który będzie dostępny po zakupieniu zamówienia). Znajomości. Zwiększa swoją pozycję, więc płacisz mniej podatków. Caveat: Opłaty brokera oparte są na Twojej frakcji i korporacji. Umiejętności Połączenia nie mają wpływu na opłaty brokera płacone na zlecenie. Zasadniczo udoskonalenie zysku oznacza wyszkolenie umiejętności rafinacji, uzyskanie dobrego stanu z aktualnymi stacjami, a następnie rafinowanie rudy zakupionej na rynku. Większość rud na rynku jest sprzedawana przez górników bez rafinacji umiejętności lub którzy nie wiedzą lepiej, więc marginesy są zwykle całkiem dobre. Spekulacja Spekulacja jest czynnością zakupu towarów w nadziei, że ich cena wzrośnie w przyszłości. Na przykład ceny PLEX mogą znacznie wzrosnąć w okresie letnich wakacji, więc kupując je wcześniej w tym roku i sprzedając je latem może stworzyć duży zysk. Spekulacje mogą wystąpić także w przypadku zmian poprawek lub znaczków na rynku. Porady i wskazówki Podobnie jak w przypadku innych aspektów Ewy, pierwszą zasadą handlu jest nigdy nie inwestować w to, czego nie stać na stracenie. 0,01 ISK-ing Gdy wejdziesz na rynek, zauważysz, że wiele osób ma tendencję do nadmiernego gaszenia się o zaledwie 0,01 ISK na jednostkę. Kilku nowych graczy wydaje się mieć problem z tym - często robi się zirytowane do punktu, w którym radykalnie zmieniają swoje zamówienia, odcinając ogromne kawałki z zysków. Jednak bardziej użytecznym sposobem na sprawdzenie 0,01-isking jest to, że jest to mechanizm gry, w którym zalogowany i aktywny gracz handlowy ma przewagę nad wylogowanymi lub podmiotami AFK. Przekroczenie lub podcięcie konkurentów przez dokładnie 0,01 ISK jest osiągnięte. Więc kiedy ktoś jeszcze przekroczy Cię o 0,01 ISK, oni właśnie dostają swoją kolej na przedniej części kolejki. Jeśli tam jesteś, uaktualniając swoje zlecenia, możesz po prostu zaktualizować swoje zamówienia, a to z kolei na drugim końcu kolejki. Z drugiej strony, jeśli nie jesteś tam, lub nie jesteś zalogowany, nie wyrównaj go, gdy ktoś, kto jest aktywny, czerpie nagrody. A kiedy zaczniesz wykonywać około 0.01 swojego własnego użytku, spróbuj użyć koła zębatego do pokonania ceny. Można to spodobać, zwłaszcza, że ​​może to być dość szybkie, gdy się przyzwyczaisz. Oczywiście czasami rynek konkretnej pozycji jest po prostu nierealistyczny, a może z jakiegoś powodu potrzebne są Twoje transakcje - można by oczekiwać radykalnej zmiany cen, ale dobry przedsiębiorca będzie mógł zidentyfikować przyczyny dokonania takiej zmiany , a nie tylko jako Emocjonalny Ill pokazuje Ci odpowiedź na 0,01-isked. Znalezienie przedmiotów dobrej wymiany handlowej Istnieje niezwykle prosty, trzyetapowy plan na znalezienie dobrych pozycji handlowych: kliknij kategorię rynkową i zacznij patrzeć na zamówienia i szczegóły rynkowe dla każdego elementu Przełącz na inną kategorię i spójrz na każdą pozycja. Spójrz na niektóre rzeczy więcej. Mając to na uwadze, ważne jest, aby wiedzieć, czego szukasz, i miejmy nadzieję, że metoda burgera i wskazówki na tej stronie powinny być wystarczające. Ogólnie rzecz biorąc, w przypadku handlu stacjonarnego chcesz znaleźć przedmioty, które: mają wysoki i dość stały popyt. Możesz sprawdzić zapotrzebowanie na towar, patrząc na wykres wielkości sprzedaży w szczegółach rynkowych. Podczas gdy niektóre rzeczy mogą mieć olbrzymie marże, jeśli wielkość sprzedaży jest niewielka lub rzadka, istnieje znacznie większe ryzyko związane z tym produktem. faktycznie sprzedaj na zlecenia kupna i sprzedaży wymienione. Możesz to sprawdzić, przeglądając szczegóły rynku i sprawdzając, czy zakres cen zawiera aktualne najlepsze zlecenia kupna i sprzedaży. Mam nadzieję, że średnia cena powinna być gdzieś między nimi. Dobry towar do handlu to (w zależności od regionu i obecnego rynku) meta-4 pozycje (np. Arbalest launchers): nie mogą zostać wyprodukowane, a niektóre z nich mają lepsze lub te same cechy, co ich odpowiedniki z T2. Pamiętaj, aby dywersyfikować między różnymi przedmiotami tak, aby w przypadku awarii Twojego rynku nie tracisz wszystkich swoich pieniędzy. Ewentualnie członek EVE University stworzył dynamiczny TradeBook, który dostarcza danych rynkowych w czasie rzeczywistym na dowolnym elemencie EVE, dopóki API zadzwoni do centrali EVE (i zazwyczaj są to - od 14 czerwca 2018 r. Wdrożony CCP ogromną aktualizację, która znacznie zwiększyła szybkość aktualizacji danych rynkowych). TradeBook można znaleźć na forum EVE University w zakładce Research, Production and Trade. Kliknij tutaj, aby uzyskać dostęp do dokumentu. Matematyka handlowa Podobnie jak prawie każda Ewa jest matematyka. Na szczęście większość matematyki w handlu jest podstawową matematyką, a gra czyni matematykę dla Ciebie. Jeśli chcesz dowiedzieć się, ile będziesz płacić lub sprzedawać przedmiot, użyj następującego następującego równania. X Ilość jednostek, które chcesz kupić lub sprzedać U Cena jednej jednostki tego, co chcesz kupić lub sprzedać P 1 Całkowity koszt wszystkich jednostek, które chcesz sprzedać P 2 Całkowity koszt jednostek, które chcesz kupić B Procent brokera w formie dziesiętnej E Kwota, jaką otrzymasz po sprzedaży A Kwota, jaką musisz zapłacić za zakup czegoś Tak mówiąc, jeśli kupiłeś PLEX za 100 isk każdy i chcesz 100 PLEX kwotę, którą musisz płacić po 10 prowizji za pośrednictwo wynosi 11 000 w ISK. Równanie dla tego jest poniżej 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 A jeśli chcesz sprzedać ten sam PLEX za tę samą cenę i kwotę oraz taką samą opłatę brokera otrzymasz 9000 ISK, a równanie będzie wyglądać tak 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 Linie trendu Linie trendu stosowane są w świecie rzeczywistym, aby pomóc samemu maklerom i maklerom czasowym odkryć przyszłe wydarzenia na giełdzie, lub bardziej powszechnie nazywane analizą techniczną. Aby skorzystać z linii trendu wystarczy znaleźć linię, aby narysować linię od szczytu do szczytu i koryta do kresu w grafice liniowej w historii cen na danej pozycji. Chcesz narysować linię, która uderza co najmniej 2 do 3 szczytów, a druga, która uderza w 2 do 3 koryta. To powie, że cena powinna spaść pomiędzy dwoma wierszami, a jeśli ceny trafią w jedną z linii lub przejdą trochę za nią, to czas na zakup lub sprzedaż przedmiotu w Ewie. Sztuczką w tym zarówno w Ewie, jak iw prawdziwym świecie jest to zrobić i wiedzieć, co robisz tak szybko, jak to tylko możliwe. Powinieneś być w stanie przyjrzeć się wykresowi w ciągu 5 minut i powiedzieć, czy jest to dobry zakup lub sprzedaż dla Ciebie, jeśli kupujesz i sprzedasz w krótkim okresie. Możesz używać czegoś i osobiście używałem przekładki z dziąseł w przeszłości, aby uczynić 25 tys. W prawdziwym świecie. Jedyną sztuczką do używania czegoś jest to, że musi być proste. Jeśli najgorsze jest najgorsze, można nacisnąć ekran drukowania, wkleić obraz do farby i utworzyć linię trendów tam, ale jeśli to zrobisz, stracisz cenny czas. Oszustwa, aby uniknąć handlu szlaków lub umów kurierskich, mogą zostać utworzone przez piratów - obóz mógłby czekać na jeden ze skoków na trasie zbierania statku, towaru i zabezpieczenia. Mogą zostać ustanowione umowy kurierskie, aby dostarczyć do stacji obsługiwanej przez gracza, z dużą opłatą na dokowanie - zmuszeni jest nie dokakować ani zgubić zabezpieczenia, a także dokuczyć i uiścić opłatę. Dobrym sposobem na uniknięcie oszustw związanych z zawarciem umowy kurierskiej jest tylko przyjmowanie kontraktów na trasy, na które planujesz ciągnąc lot i nie przyjmować kontraktów na stacje będące własnością gracza. Modyfikacje kosztów transakcyjnych Relacje z brokerem Req: Trade 2 obniża bazową prowizję brokera o 0.1 na każdy poziom Rachunkowość Req: Trade 4: obniża podatek od sprzedaży o 10 na każdy poziom Margin Trading Req: Rachunkowość 4: redukuje zapotrzebowanie na zlecenia kupna o kolejne 25 za poziom Kiedy tylko po skonfigurowaniu zamówienia kupna lub sprzedaży, musisz zapłacić opłatę maklerską: 3 z całkowitego zamówienia (2,5 przy maksymalnej umiejętności), zmienione według klasyfikacji. Za każdym razem, gdy każda jednostka zostanie sprzedana, sprzedający płaci 2 ceny sprzedaży jako podatek od sprzedaży (1 przy maksymalnej umiejętności). Opłaty są widoczne w portfelu portfela jako opłata brokerska i podatek od transakcji. Tak więc typowy przedsiębiorca stacji z zerowym rankingiem zapłaci 3 ceny zlecenia jako feestaxes, 2,5 przy maksimum umiejętności. Ważne jest uwzględnienie przy obliczaniu zysku, ale oczywiście poniższe klasyfikacje mogą zmienić to. Stanowiska frakcyjne i korporacyjne istotne dla stacji, w których zamawiane są zamówienia będą miały wpływ na opłatę maklerską. Stanowiska frakcji mają więcej niż 13 korupcji. Należy pamiętać, że do obliczeń wykorzystywana jest niezmodyfikowana pozycja. Dokładna formuła polega na tym, że: • Brak umiejętności lub stała opłata brokerska wynosi 3. W przypadku 10 frakcji i corp, opłata brokera zostanie obniżona do 2,5. Z relacjami z brokerem V i doskonałą stawką opłata jest redukowana do wersji 2Station Przewodnik lparStation Spinning Not Includedrpar Dobra, zanim zaczniesz Założę się, że wiesz, jak składać zamówienie buysell i wiesz, jak korzystać z UI na rynku. Jeśli nie, polecam ten link: wiki. eveonlineenwikiMarket Teraz, na aktualny przewodnik: na początek, załóżmy, że nie masz pojęcia, co to jest handel na stacjach. Najprostszym sposobem obrotu stacją jest proces ustalania zlecenia kupna i sprzedaży przedmiotu po wyższej cenie. Istnieje jednak kilka sposobów na poprawę szans na zarabianie zysku. Część 1: Identyfikacja dobrych zakupów Pierwszą rzeczą, jaką należy szukać w poszukiwaniu dobrych pozycji handlowych, jest to, czy najwyższy zlecenie kupna jest niższą ceną niż najniższy zlecenie sprzedaży. Na przykład, powiedzmy, że tritan ma najwyższy porządek kupna w 5 ISK, a najniższy zlecenie sprzedaży to 10 ISK. Idź naprzód i zrób zamówienie na to. Następny zestaw rzeczy szukajĘ ... sĘ ... wszystkie znajdujĘ ... ce się w karcie Historia cen (na obrazie elementu, obok karty Dane rynkowe). Teraz nie zdumiewaj się, kiedy to widzisz, rzeczy, które trzeba poczuć na początku. Pozwala przejść przez każdą część i Ill wyjaśnić ich znaczenie. Pierwszą rzeczą, na którą patrzą, są zielone paski u dołu wykresu (patrz rysunek poniżej). Są to kwoty jednostek sprzedanych w danym dniu. Im więcej przedmiotów zostanie sprzedanych, tym szybciej otrzymasz zwrot zlecenia kupna, więc poszukaj przedmiotu z dużą ilością transakcji. Następnie spójrz na duży brązowy kształt na środku wykresu (patrz rysunek poniżej). To jest kanał Donchian. Nie ma pojęcia, kto to jest, ale stanowi przestrzeń pomiędzy najwyższymi i najniższymi zleceniami sellbuy. You want this to be as wide as possible. Thatll mean larger profit margins. Next look for the yellow squares on the graph (see picture below). These represent the median price of all the orders of that day. Generally speaking you want this to be in the middle of the Donchian channel as much as possible. This means that the supply and demand is somewhat stable and wont be left holding onto your items before you can sell them. Last thing to look at are the green and red lines on the graph (see picture below). They represent the moving average take at 20 and 5 days, respectively. What youre looking for is a straighter green line, indicating price stability on the long term, and a jagged red line, indicating volatile prices on the short term. BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy BESbswy So in summary you want an item with: - High volume traded (lots of green bars) - Large profit margin (wide Donchian channel) - Stable supply and demand (yellow squares in the middle of the Donchian channel) - Stable prices on the long term and volatile prices on the short term (straight green line and jagged red line Once youve identified a good item set up your buy order and sell the items that come in. Youll also want to update your order periodically, making sure your buy orders are the highest and your sell orders are the lowest. Its up to you how often you update but I find that my orders tend to be filled right after I update them. Part 2: The Skills There are 3 categories of skills that can make you a better trader: number of orders, remote trading, and NPC fees. 1. The Number of Orders Trading Skills are pretty straight forward. The higher the level of the skill, the more order you can have at once. Here are the skills: - Trade: Increases your limit of active orders by 4 per level - Retail: Increases your limit of active orders by 8 per level - Wholesale: Increases your limit by 16 per level - Tycoon: Increases your limit by 32 per level Youll want these skills as high as youre willing to train them. 2. The Remote Trading skills allow you to create and modify orders remotely. - Procurement: Increases the range of setting up buy orders - Marketing: Increases the range of setting remote sell orders - Daytrading: Increases the range at which you can modify active orders - Visibility: Increases the highest possible range you can set for a buy order when you set it up remotely. This ones a bit tricky. Heres an example, say youre in Sibot and you want to set up a buy order in Amarr. Assuming your Procurement skill is high enough, the Visibility skill will control the max range you can set the buy order to be filled at. These skills dont have to be very high. I find that level 4 for each is enough for me. 3. The NPC Fee skills decrease the amount of ISK you have to give to CCP when youre trading. - Accounting: Decrease the tax paid on sell orders - Broker Relations: Decreases the broker fees for setting up buy and sell orders - Margin Trading: Decreases the amount of ISK you have to put in escrow when you set up a buy order. Youll have to pay the difference when the buy order is fulfilled. Youre gonna want Accounting and Broker Relations as high as possible. Margin Trading is nice too, but not as important. Well, thats the basics. Most of the ability to station trade well comes time and bigger wallet, so keep at it. Now go and create a market crash or something. Thanks for reading. September 27, 2017, 11:48 am But whats happend when you place buy order on your productFor example: I doing station trading and i am only one that have ventura ship and i selling for 300 000 isk that ship-then i placing buy order on that same ship for only 1 ISK and my buy order is also only buy order in station-so what happend when somebodu buy that wentura in station I think that i earn 300 000 ISK from selling ventura and buying another ventura for only 1 ISK and i can sell that second ventura for more 300 000 ISK - this teory telling that you can double money for your selling product if situation is that you are are only man that placing buy orders. Someone agree - Double money(rough) -(minus) market transactions(brokers feed). September 27, 2017, 11:59 pm This guide is mainly focused on station trading in a trade hub: Jita, Amarr, etc. If I were to set a buy order for 1 ISK in a trade hub it would never be filled. That sort of buy order will only work in some backwater system, where people just want some ISK now for what they sell.

No comments:

Post a Comment